lørdag 18. april 2009

Hehe...

Mucka inte med mogna kvinnor En torsdag i rättsal 14 b Försvarsadvokaten: - Kan ni vänligen tala om hur gammal ni är. Den lilla damen: - Jag är 86 år gammal. Försvarsadvokaten: - Berätta nu, med egna ord, vad som hände kvällen den 1 april. Den lilla damen: - Ja, jag satt ju där på verandan när den unge man som bor granne kom och satte sig bredvid mig. Förvarsadvokaten: - Kände ni mannen? Den lilla damen: - Nja, lite grann, han bor ju som sagt var granne och är mycket trevlig. Förvarsadvokaten: - Vad hände efter han satt sig ner? Den lilla damen: - Han berättade att han tyckte om äldre kvinnor och att jag var väldigt sexig. Han började att smeka mig på låren. Förvarsadvokaten: - Hindrade ni honom? Den lilla damen: - Nej det gjorde jag inte. Förvarsadvokaten: - Varför inte? Den lilla damen: - Det kändes så skönt. Ingen har gjort så med mig sedan min Albert dog för 30 år sedan. Förvarsadvokaten: - Och sedan? Den lilla damen: - Han började smeka mina bröst. Förvarsadvokaten: - Hindrade ni honom? Den lilla damen: - Nej det gjorde jag inte. Förvarsadvokaten: - Varför inte? Den lilla damen: - Hans smekningar gjorde mig alldeles varm i hela kroppen, jag har inte mått så bra på åratal. Förvarsadvokaten: - Vad hände sedan? Den lilla damen: - Jag kände mig så upphetsad att jag bara la mig ner och sa: 'Ta mig unge man, ta mig!' Förvarsadvokaten: - Nå, tog han er? Den lilla damen: -I helvete heller! Han skrek bara: " 1. April, 1. April!! " Och det var då jag sköt den djäveln ....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar